Joanna Elwartowska

Joanna Elwartowska

Psycholog

Jest zaangażowanym psychologiem z pasją do diagnozy. W pracy z pacjentem koncentruje się na jego zasobach, by skutecznie realizować cele terapii.

Prowadzę sesję w języku
polskim
Rejestracja telefoniczna:
713067600
Umów wizytę na

O mnie

Jestem psychologiem, specjalizuję się w pracy z dziećmi, a także z osobami dorosłymi w trudnych sytuacjach kryzysowych. Moim głównym zainteresowaniem jest poszukiwanie źródeł zaburzeń koncentracji, zachowania oraz procesów poznawczych. Moją pasją jest diagnoza, w której obszarze stale się kształcę, oraz prowadzenie procesów terapeutycznych. W pracy koncentruję się na zasobach jednostki i ich wykorzystaniu w osiąganiu założonych przez klienta celów, co umożliwia mi podejście Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Doświadczenie

Od lat pracuję w szeroko rozumianym systemie oświaty, gdzie rozwijam swoje umiejętności i wspieram uczniów, nauczycieli oraz rodziny.

Wykształcenie

Jestem certyfikowanym terapeutą diagnozy i terapii zaburzeń z zakresu przetwarzania słuchowego metodą Johansena (JIAS) oraz certyfikowanym trenerem terapii integracji bilateralnej z uprawnieniami do prowadzenia indywidualnej terapii w tym zakresie (program ćwiczeń ruchowych S. Dobie OBE). Posiadam certyfikat uprawniający do przeprowadzania testu ADOS-2. Ukończyłam kurs pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR).

Przyjmuję w zakresie

  • Praca z dziećmi i nastolatkami
  • Praca z osobami dorosłymi w sytuacjach kryzysowych
  • Diagnoza zaburzeń koncentracji, zachowania i procesów poznawczych
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) dla nastolatków
  • Procesy terapeutyczne

Moje certyfikaty

No items found.

Cennik moich usług

Konsultacja dla jednego rodzica – kompetencje wychowawcze

50 min

200

Konsultacja dla obojga rodziców – kompetencje wychowawcze

75 min

300

Wstępna konsultacja diagnostyczna (spotkanie z rodzicem)

do 120 min

Spotkanie z jednym lub obojgiem rodziców/opiekunów, którego celem jest wstępna diagnoza trudności dziecka. Obejmuje ono wywiad psychologiczny oraz analizę dokumentacji (m.in. opinii z placówki, dokumentacji medycznej czy wyników dotychczasowych diagnoz). W ramach konsultacji, w zależności od potrzeb, wykonywane są testy przesiewowe (m.in. w kierunku ASD, ADHD, depresji i innych zaburzeń neurorozwojowych). Spotkanie kończy się omówieniem wyników, udzieleniem wsparcia i psychoedukacją, a w razie potrzeby – propozycją dalszej ścieżki diagnostycznej.‍

600

Diagnostyka potencjału intelektualnego (test Stanford-Binet 5)

do 90 min

Usługa dostępna po odbyciu wstępnej konsultacji. Obejmuje przeprowadzenie testu z dzieckiem, szczegółowe omówienie wyników z rodzicem oraz przekazanie pisemnej opinii dotyczącej możliwości rozwojowych dziecka.

500

Diagnostyka rozszerzona: Spektrum autyzmu (ADOS-2) i potencjał intelektualny (SB-5)

ok. 60 min

Usługa dostępna po wstępnej konsultacji. Spotkanie obejmuje:
• Diagnozę potencjału intelektualnego oraz możliwości rozwojowych (test Stanford-Binet 5) (1h)
• Badanie ADOS-2 (1h)
• Analizę wyników, określenie kierunków diagnostycznych, psychoedukację (1h)

Pakiet 3 spotkań po około 60 minut. Jest możliwość rozłożenia spotkań około 60-120 minut.

2000

Diagnoza dojrzałości społecznej niezbędna do diagnozy niepełnosprawności intelektualnej

ok. 90 min

Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenei poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej. Na wizytę należy zgłosić się po diagnozie potencjału intelektualnego dziecka, z aktualnymi wynikami wskazującymi na niepełnosprawność intelektualną lub jej podejrzenie.

300

Wydanie pisemnej informacji dotyczącej wyników badań

150

Dodatkowa konsultacja po diagnozie – wdrażanie zaleceń

50 min

250

Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

50 min

Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Pierwszym krokiem jest zgłoszenie się na spotkanie kwalifikacyjne, które umożliwia przyporządkowanie do odpowiedniej grupy (koszt spotkania kwalifikacyjnego - 200 zł).

150

Service Img
Dla dzieci i młodzieży

Diagnoza spektrum autyzmu (narzędzie diagnostyczne ADOS-2)

Złoty standard w diagnozowaniu spektrum autyzmu. Proces obejmuje wywiad z rodzicami, obserwację dziecka (ADOS-2) i pisemną informację o wynikach diagnozy.

Service Img
Dla dzieci i młodzieży

Diagnoza dojrzałości społecznej

Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenie poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej.

Service Img
Dla dzieci i młodzieży

Diagnostyka potencjału intelektualnego (test Stanford-Binet 5)

Profesjonalna ocena ilorazu inteligencji przy użyciu testu Stanford-Binet 5. Pozwala poznać potencjał intelektualny dziecka, jego mocne strony i obszary do wsparcia.

Service Img
Dla rodziców

Konsultacja rodzicielska (kompetencje wychowawcze)

Praktyczne spotkania dla rodziców (bez udziału dziecka) skoncentrowane na rozwiązaniu konkretnych problemów wychowawczych i poprawienie relacji w rodzinie.

Service Img
Dla dzieci i młodzieży

Diagnoza psychologiczna

Proces diagnostyczny mający na celu ocenę funkcjonowania dziecka i rozpoznanie trudności rozwojowych m.in. ADHD, trudności szkolnych i emocjonalnych.

Service Img
Dla dzieci i młodzieży

Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Poprzedzone spotkaniem kwalifikacyjnym w celu przyporządkowania do odpowiedniej grupy.

Co o mnie mówią pacjenci?

No items found.

Dzielę się wiedzą

Sprawdź wpisy powiązane ze mną poniżej

Blog Img
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – co to jest i czy to coś dla mojego dziecka?

Wyjaśniamy, jak TUS pomaga dzieciom budować pewność siebie i zdrowe relacje z rówieśnikami.

Blog Img
Kryzysy rozwojowe – dlaczego dotyczą nas wszystkich?

Jak radzić sobie z kryzysami rozwojowymi w rodzinie? Wzmacnianie więzi i odnajdywanie równowagi.

Blog Img
Neuroróżnorodność – siła w różnicach

Co to jest neuroróżnorodność i jak wpływa na naszą codzienność?

Blog Img
ADHD u dziewczynek wygląda inaczej. Jak rozpoznać ciche objawy?

Objawy ADHD u dziewczynek często są maskowane, co prowadzi do problemów z samooceną.

Nie wiesz od czego zacząć?

Porozmawiaj bezpłatnie z naszym Opiekunem Pierwszego Kroku.

Nasz doświadczony koordynator podczas krótkiej, niezobowiązującej rozmowy telefonicznej pomoże Ci zrozumieć, jakie wsparcie będzie najlepsze i wskaże odpowiedniego specjalistę w naszym zespole.

Zdjęcie przedstawiące Opiekuna Pierwszego Kroku w Centrum Psychologicznym "Mama i Ja"

Znajdź wsparcie dopasowane do Ciebie.

Każdy członek naszego zespołu to inny zestaw doświadczeń i specjalizacji.