Jestem psychologiem, specjalizuję się w pracy z dziećmi, a także z osobami dorosłymi w trudnych sytuacjach kryzysowych. Moim głównym zainteresowaniem jest poszukiwanie źródeł zaburzeń koncentracji, zachowania oraz procesów poznawczych. Moją pasją jest diagnoza, w której obszarze stale się kształcę, oraz prowadzenie procesów terapeutycznych. W pracy koncentruję się na zasobach jednostki i ich wykorzystaniu w osiąganiu założonych przez klienta celów, co umożliwia mi podejście Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Od lat pracuję w szeroko rozumianym systemie oświaty, gdzie rozwijam swoje umiejętności i wspieram uczniów, nauczycieli oraz rodziny.
Jestem certyfikowanym terapeutą diagnozy i terapii zaburzeń z zakresu przetwarzania słuchowego metodą Johansena (JIAS) oraz certyfikowanym trenerem terapii integracji bilateralnej z uprawnieniami do prowadzenia indywidualnej terapii w tym zakresie (program ćwiczeń ruchowych S. Dobie OBE). Posiadam certyfikat uprawniający do przeprowadzania testu ADOS-2. Ukończyłam kurs pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR).
50 min
200
zł
75 min
300
zł
do 120 min
Spotkanie z jednym lub obojgiem rodziców/opiekunów, którego celem jest wstępna diagnoza trudności dziecka. Obejmuje ono wywiad psychologiczny oraz analizę dokumentacji (m.in. opinii z placówki, dokumentacji medycznej czy wyników dotychczasowych diagnoz). W ramach konsultacji, w zależności od potrzeb, wykonywane są testy przesiewowe (m.in. w kierunku ASD, ADHD, depresji i innych zaburzeń neurorozwojowych). Spotkanie kończy się omówieniem wyników, udzieleniem wsparcia i psychoedukacją, a w razie potrzeby – propozycją dalszej ścieżki diagnostycznej.
600
zł
do 90 min
Usługa dostępna po odbyciu wstępnej konsultacji. Obejmuje przeprowadzenie testu z dzieckiem, szczegółowe omówienie wyników z rodzicem oraz przekazanie pisemnej opinii dotyczącej możliwości rozwojowych dziecka.
500
zł
ok. 60 min
Usługa dostępna po wstępnej konsultacji. Spotkanie obejmuje:
• Diagnozę potencjału intelektualnego oraz możliwości rozwojowych (test Stanford-Binet 5) (1h)
• Badanie ADOS-2 (1h)
• Analizę wyników, określenie kierunków diagnostycznych, psychoedukację (1h)
Pakiet 3 spotkań po około 60 minut. Jest możliwość rozłożenia spotkań około 60-120 minut.
2000
zł
ok. 90 min
Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenei poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej. Na wizytę należy zgłosić się po diagnozie potencjału intelektualnego dziecka, z aktualnymi wynikami wskazującymi na niepełnosprawność intelektualną lub jej podejrzenie.
300
zł
150
zł
50 min
250
zł
50 min
Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Pierwszym krokiem jest zgłoszenie się na spotkanie kwalifikacyjne, które umożliwia przyporządkowanie do odpowiedniej grupy (koszt spotkania kwalifikacyjnego - 200 zł).
150
zł
-glowne.webp)
Złoty standard w diagnozowaniu spektrum autyzmu. Proces obejmuje wywiad z rodzicami, obserwację dziecka (ADOS-2) i pisemną informację o wynikach diagnozy.

Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenie poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej.

Profesjonalna ocena ilorazu inteligencji przy użyciu testu Stanford-Binet 5. Pozwala poznać potencjał intelektualny dziecka, jego mocne strony i obszary do wsparcia.
-glowne.webp)
Praktyczne spotkania dla rodziców (bez udziału dziecka) skoncentrowane na rozwiązaniu konkretnych problemów wychowawczych i poprawienie relacji w rodzinie.

Proces diagnostyczny mający na celu ocenę funkcjonowania dziecka i rozpoznanie trudności rozwojowych m.in. ADHD, trudności szkolnych i emocjonalnych.
-glowne.webp)
Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Poprzedzone spotkaniem kwalifikacyjnym w celu przyporządkowania do odpowiedniej grupy.
Sprawdź wpisy powiązane ze mną poniżej
-miniatura.webp)
Wyjaśniamy, jak TUS pomaga dzieciom budować pewność siebie i zdrowe relacje z rówieśnikami.

Jak radzić sobie z kryzysami rozwojowymi w rodzinie? Wzmacnianie więzi i odnajdywanie równowagi.

Co to jest neuroróżnorodność i jak wpływa na naszą codzienność?

Sprawdzone strategie, które pomogą Wam wspólnie oswoić dziecięce lęki i obawy.

Objawy ADHD u dziewczynek często są maskowane, co prowadzi do problemów z samooceną.
Porozmawiaj bezpłatnie z naszym Opiekunem Pierwszego Kroku.
Nasz doświadczony koordynator podczas krótkiej, niezobowiązującej rozmowy telefonicznej pomoże Ci zrozumieć, jakie wsparcie będzie najlepsze i wskaże odpowiedniego specjalistę w naszym zespole.

Każdy członek naszego zespołu to inny zestaw doświadczeń i specjalizacji.




