Jestem psycholożką oraz certyfikowaną trenerką umiejętności społecznych (TUS). Specjalizuję się w diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży, obejmującej trudności w zakresie funkcjonowania emocjonalnego, społecznego i poznawczego. Przeprowadzam diagnozy m.in. w kierunku ADHD, spektrum autyzmu (w tym przy użyciu narzędzia ADOS-2), trudności szkolnych, gotowości szkolnej, niepełnosprawności intelektualnej, depresji. Towarzyszę dzieciom i młodzieży w lepszym rozumieniu siebie, a rodzicom w budowaniu wspierających relacji z dziećmi. Zależy mi, aby każde spotkanie było przestrzenią opartą na zaufaniu, szacunku i wsparciu dopasowanym do potrzeb konkretnej osoby i jej sytuacji życiowej.
Od kilku lat pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami prowadząc diagnozy psychologiczne oraz działania terapeutyczne. Mam doświadczenie w pracy w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, placówkach oświatowych oraz w organizacjach pozarządowych wspierających dzieci, młodzież, rodziców oraz kobiety w kryzysie. Prowadzę grupowe zajęcia TUS oraz warsztaty psychoedukacyjne. Udzielam również indywidualnego wsparcia psychologicznego, m.in. w zakresie pomocy w radzeniu sobie ze stresem, lękiem i smutkiem, wspieram we wzmacnianiu samooceny oraz kompetencji społeczno-emocjonalnych.
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Odbyłam kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz liczne szkolenia w zakresie diagnozy psychologicznej dzieci i młodzieży. Jestem certyfikowaną diagnostką ADOS-2 oraz uczestniczką szkoleń z zakresu pracy z układem nerwowym, diagnozy funkcjonalnej i wsparcia dzieci neuroróżnorodnych. Systematycznie rozwijam swoje kompetencje uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach, interwizjach i konferencjach branżowych.
50 min
250
zł
50 min
Natalia Kryczka - (dzieci od 3 roku życia)
Paulina Malarz-Czochara - (dzieci od 7 roku życia)
Natalia Nowak - (dzieci od 7 roku życia)
Aleksandra Sanigórska - (młodzież)
200
zł
do 120 min
Spotkanie z jednym lub obojgiem rodziców/opiekunów, którego celem jest wstępna diagnoza trudności dziecka. Obejmuje ono wywiad psychologiczny oraz analizę dokumentacji (m.in. opinii z placówki, dokumentacji medycznej czy wyników dotychczasowych diagnoz). W ramach konsultacji, w zależności od potrzeb, wykonywane są testy przesiewowe (m.in. w kierunku ASD, ADHD, depresji i innych zaburzeń neurorozwojowych). Spotkanie kończy się omówieniem wyników, udzieleniem wsparcia i psychoedukacją, a w razie potrzeby – propozycją dalszej ścieżki diagnostycznej.
600
zł
do 90 min
Usługa dostępna po odbyciu wstępnej konsultacji. Obejmuje przeprowadzenie testu z dzieckiem, szczegółowe omówienie wyników z rodzicem oraz przekazanie pisemnej opinii dotyczącej możliwości rozwojowych dziecka.
500
zł
ok. 60 min
Usługa dostępna po wstępnej konsultacji. Spotkanie obejmuje:
• Diagnozę potencjału intelektualnego oraz możliwości rozwojowych (test Stanford-Binet 5) (1h)
• Badanie ADOS-2 (1h)
• Analizę wyników, określenie kierunków diagnostycznych, psychoedukację (1h)
Pakiet 3 spotkań po około 60 minut. Jest możliwość rozłożenia spotkań około 60-120 minut.
2000
zł
ok. 90 min
Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenei poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej. Na wizytę należy zgłosić się po diagnozie potencjału intelektualnego dziecka, z aktualnymi wynikami wskazującymi na niepełnosprawność intelektualną lub jej podejrzenie.
300
zł
150
zł
50 min
250
zł
50 min
Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Pierwszym krokiem jest zgłoszenie się na spotkanie kwalifikacyjne, które umożliwia przyporządkowanie do odpowiedniej grupy (koszt spotkania kwalifikacyjnego - 200 zł).
150
zł
-glowne.webp)
Zajęcia grupowe, dobrane z uwagi na wiek dziecka i zgłaszane trudności. Poprzedzone spotkaniem kwalifikacyjnym w celu przyporządkowania do odpowiedniej grupy.

Cykl regularnych spotkań terapeutycznych z dzieckiem lub nastolatkiem, wspierających rozwój emocjonalny i społeczny. Praca w atmosferze zaufania i akceptacji.

Pierwsze spotkania z rodzicami (bez dziecka), kolejne z dzieckiem lub nastolatkiem. Celem jest zrozumienie trudności i zaplanowanie wsparcia.

Profesjonalna ocena ilorazu inteligencji przy użyciu testu Stanford-Binet 5. Pozwala poznać potencjał intelektualny dziecka, jego mocne strony i obszary do wsparcia.

Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenie poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej.
-glowne.webp)
Spotkanie dla rodziców, którzy otrzymali diagnozę dziecka (np. ADHD, ASD) i potrzebują wsparcia w zrozumieniu i praktycznym wdrożeniu zaleceń.
Sprawdź wpisy powiązane ze mną poniżej

Objawy ADHD u dziewczynek często są maskowane, co prowadzi do problemów z samooceną.

Jak radzić sobie z kryzysami rozwojowymi w rodzinie? Wzmacnianie więzi i odnajdywanie równowagi.

Co to jest neuroróżnorodność i jak wpływa na naszą codzienność?

Sprawdzone strategie, które pomogą Wam wspólnie oswoić dziecięce lęki i obawy.
-miniatura.webp)
Wyjaśniamy, jak TUS pomaga dzieciom budować pewność siebie i zdrowe relacje z rówieśnikami.
Porozmawiaj bezpłatnie z naszym Opiekunem Pierwszego Kroku.
Nasz doświadczony koordynator podczas krótkiej, niezobowiązującej rozmowy telefonicznej pomoże Ci zrozumieć, jakie wsparcie będzie najlepsze i wskaże odpowiedniego specjalistę w naszym zespole.

Każdy członek naszego zespołu to inny zestaw doświadczeń i specjalizacji.




